poniedziałek, 6 marca 2017

Figurkowa sesja

Postanowiłam spróbować czegoś innego i zrobiłam sesję fotograficzną figurkom z Lidla. Zobaczcie jak wyszło... Miałam również taki kaprys, aby każdemu zdjęciu nadać tytuł.

"Rozmowa"

"Podglądanie"

"Kamuflaż"

"Spotkanie"

"Rejs"

"Na plaży"

"Wycieczka krajoznawcza"

"Sesja na plaży"

"Wspólne zdjęcie z wakacji"

"W jaskini"

"Zbieranie muszelek"

"Śpiąca syrenka"

"Dziękujemy za uwagę"


facebook - Tuczarnia Motyli
instagram - tuczarniamotyli
filmweb - zuzela_1999
lubimyczytać - zyzia1234

1 komentarz:

  1. Przedostatnie zdjęcie z wyizolowanym tłem byłoby mega ;) Ogólnie fajny start do fotografii produktowej i okolicznej. Ja z niecierpliwością czekam na moje nowe studio bezcieniowe, żeby w podobny sposób wykorzystać figurki Lego ;) (Batman vs. Superman i te sprawy).
    Zdecydowanie zgadzam się, że sam sprzęt fot nie robi ;) jak się chce to i niejednym telefonem da się zrobić zdjęcie, które ktoś kupi i powiesi na swojej ścianie ;) Tylko trzeba wiedzieć jak - i właśnie planuję na dniach zacząć serię poświęconą temu jak u siebie na blogu ;)
    Miło byłoby zobaczyć efekt, jeśli komuś moje rady pomogą, także czuj się zaproszona ;) (jest już małe co nieco o obróbce ;) ).
    http://eobrazy.cal24.pl/

    OdpowiedzUsuń